השימוש בטכנולוגיה ובמחשב מהווים חלק בלתי נפרד מחיינו. מערכת החינוך משלבת שימוש במחשב במהלך תהליך הלמידה.
לאחר התלבטויות רבות כיצד להעריך את תהליך הלמידה של תלמידי בגיאוגרפיה בין אם לפתוח בלוג אישי להערכה או הכנת משחק וכד' ולאחר התיעצויות עם מומחי דבר החלטתי לפתוח לכל כיתה בלוג שיתופי. בבלוג זה יוכנסו חומרי הלמידה של השעורים ולכל תלמיד תנתן האפשרות להביע דעתו וכן לענות על שאלות. כל תלמיד יוכל לצרף אמצעים חזותיים בהתאם לנושא השעור. מעיון בבלוג של חברי לקורס קראתי אצל דורית מחקר שהתפרסם בכנס צייס 2009 "משמעות הבלוג הכיתתי בדגש מעורבות הורים בלמידה"המחקר הראה כי ההורים תפסו את הבלוג כמשמעותי. הבלוג אפשר להם לצפות בעבודת הבן/בת, לקרוא דיווחי מורים, להוסיף תגובה ועוד.
מסקנת המחקר הייתה שהבלוג יכול להגביר את הקשר בין ההורים לילדיהם ובין הההורים לביה"ס וכך תוך כדי תהליך הלמידה עם התלמידים נגביר גם את הקשר בין ההורים לביה"ס.
יום רביעי, 16 בדצמבר 2009
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה