יום שבת, 13 בפברואר 2010

הערכה מסכמת

במהלך הסמס' השני קבלנו מטלה חדשה לכתוב בבלוג. בלוג? זוהי בעצם  "תעודת זהות מקצועית". ההתחלה הייתה לא ברורה והקשיים מרובים . בשלב הראשון נתקלתי בבעיה טכנית פתחתי את הבלוג אך לא הצלחתי להעלותו ולכתוב בו. התסכול הראשוני היה גדול מה עוד שבכל פניה לבקשת עזרה נאמר לי תנסי /תמצאי פתרון בטוח שתצליחי . אמירות אלו חברו אותי לתלמידים האם כך הם מרגישים? מתוסכלים? חסרי אונים ואולי יחד עם זאת מאותגרים? הפתרון נמצא קל משחשבתי בעיית איות בכתובת האתר....
במשך הזמן נתקלתי בבעיות טכניות נוספות כיצד מעלים סרט? קישור? דברים שנראו מובנים מאליו לשאר חברי בקורס לי נראו קשים ומתסכלים ובנוסף הקושי בחשיפה אישית , על מה כותבים? מהי צורת הכתיבה בלוג? האם הנושאים מעניינים? האם יש לי מספיק ידע בנושאים עליהם אני  כותבת ? וכמובן הקושי האישי שלי כיצד משלבים נהול בית ספר בשנה הראשונה ולימודים לתואר הדורשים גם כתיבה אינטנסיבית בבלוג.
במשך הזמן מצאתי עצמי מתקדמת ובכל פעם שהצלחתי לבצע משימה כלשהיא בבלוג הייתי מאושרת . שינוי משמעותי בתהליך הרגשתי במהלך הסמס' האחרון הכתיבה הייתה קולחת יותר. אמנם לא השתתפתי במרבית הקורסים וכך לא היה לי חומר לכתיבה אך מצאתי עצמי מחפשת וקוראת  מאמרים ,  אתרים כמו קו לחינוך, כתבות בשעור חופשי, עיתונים יומיים ועוד. כל כתבה שקראתי מצאתי עצמי חושבת האם זהו נושא המתאים לבלוג? איך אני מיישמת את מה שלמדתי ולאחר החשש הראשוני פתחתי בלוג לתלמידי כיתתי בגיאוגרפיה ואנו ממש בשלב הראשוני .
מענייין שלקראת סיום אני מקווה שיהיו לי עוד מס' שבועות בהם אוכל לכתוב.....

תגובה 1:

גיא אמר/ה...

כל הכבוד, הצליח לך :-)